سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شهرام جزایری دستگیر شد

ارسال  شده توسط  رضا شکوهی در 85/12/28 9:45 صبح

وزیر اطلاعات جزئیات دستگیری شهرام جزایری را تشریح کرد

محسن اژه ای وزیر اطلاعات امشب و ساعاتی بعد از بازگرداندن شهرام جزایری عرب مفسد اقتصادی به زندان اوین ، جزئیات دستگیری وی را در جمع خبرنگاران تشریح کرد .

به گزارش خبرنگار مهر، محسن اژه ای در نشستی خبری اعلام کرد: شهرام جزایری عرب توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) با همکاری  قوه قضاییه و وزارت خارجه و با رعایت موازین قانونی در یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس دستگیر شد.

به گفته وی شهرام جزایری ساعت ‪ ۱۸بعد ازظهر امروز به فرودگاه مهرآباد و از آنجا به زندان اوین منتقل شده است .

وزیر اطلاعات  یکی از اشتباهات شهرام جزایری عرب را فرار ذلیلانه و خفت بار او خواند و افزود : اشتباه دیگر جزایری این بود که نمی ‌دانست افرادی هم هستند که رشوه نمی گیرند

وی از پی گیری  موضوع همکاری برخی افراد با شهرام جزایری و قرار دادن اسناد جعلی در اختیار این مفسد اقتصادی خبر داد

اژه ای همچنین اظهار داشت : بیشتر مقامات کشورهای محل اختفای شهرام جزایری، قصد داشتند برای دستگیری وی همکاری کنند اما به دلیل استفاده جزایری از اسم مستعار از شناسایی وی ناتوان بودند .

وزیر اطلاعات از اقدامات به موقع آیت الله هاشمی شاهرودی رییس قوه قضاییه قدردانی کرد

شهرام جزایری عرب یکم اسفند ماه  از دست ماموران گریخت و متواری شد.

دادگاه تجدید نظر، شهرام جزایری عرب را به 14 سال حبس، 10 سال تبعید،10 سال محرومیت از فعالیت های بازرگانی و تجاری و جریمه نقدی 122 میلیون و 840 هزار و 200 دلاری محکوم کرد.

 


ناسا و مشکل خودکار

ارسال  شده توسط  رضا شکوهی در 85/12/23 8:44 عصر

 


هنگامی که ناسا برنامه فرستادن فضا‌نوردان به فضا را آغاز کرد، با مشکل کوچکی روبرو شد. آنها دریافتند که خودکارهای موجود در فضای بدون جاذبه کار نمی‌کنند. (جوهر خودکار به سمت پایین جریان نمی‌یابد و روی سطح کاغذ نمی‌ریزد.) برای حل این مشکل آنها شرکت مشاورین اندرسون را انتخاب کردند. تحقیقات بیش از یک دهه طول کشید، 12میلیون دلار صرف شد و در نهایت آنها خودکاری طراحی کردند که در محیط بدون جاذبه می‌نوشت، زیر آب کار می‌کرد، روی هر سطحی حتی کریستال می‌نوشت و از دمای زیر صفر تا 300 درجه سانتیگراد کار می‌کرد.

گروهی دیگر راه‌حل ساده‌تری داشتند: آنها از مداد استفاده کردند!

 


جوک

ارسال  شده توسط  رضا شکوهی در 85/12/13 3:54 عصر

بهمن و علی(اصفهانی) سرباز بودن. بهمن میمیره، علی میره برای خانواده بهمن تلگراف بزنه که بهمن مرده. مسئول تلگراف‌خونه می‌گه: هر کلمه هزار تومان، برای تاریخ و امضا هم پول نمی‌گیریم. علی می‌گه بنویس: بهمن تیر خرداد مرداد !


سلام

ارسال  شده توسط  رضا شکوهی در 85/12/13 3:37 عصر

من اومدم

 

با تشکر

رضا شکوهی